Pages

nombor bertuah anda

Ads 468x60px

rakan-rakan terhebat

Saturday 7 April 2012

nukilan slamber gadak

always me!!!
kau cakap kau, aku cakap aku..
haha,, bagus,,

listen here carefully,, betul ke aku eja? ok, dengar sini baik2,,

first:
aku taknak aku je yang memberi, sebab ini bukan cinta!!

second:
aku tau kau marah aku bersebab, tapi tolong la, kau ada perasaan, aku ada perasaan, so, take care each other please!!!!

third:
aku tau aku banyak buat salah, tapi, kau pernah fikir salah kau?
ok, kau nak uji aku,,,

forth:
kita blame each other for what reason? none right? so please sayang, all thing can be solve...

fifth:
jangan amik hati dengan tulisan saya ni, tulisan ni just nak cakap saya sayang awak, bukan nak gaduh ngan awak

six:
can u imagine, what happen when all thing we fight for no reason make our relation goes like, leesang song, which the girl never want to breakup, the boy never want to leave? want that happen?

seven:
this our relation, why not we make it more interesting by our self, not outside people, but just two of us?

eight:
will you married me?

nine:
let by gone, be by gone, can u? can i? let we try ok..

ten:
dah awak makwe saya, mesti la saya risau apa jugak awak buat, tak kesah la keluar ke, jatuh ke, tarik muka ke, ape2 je yang berkenaan dengan nye, ok,, saya risau!!!

elevent:
saya ni pun kuat jeles tau, tapi, nak jage hati awek punye pasan, saya buat macam nothing happen,

twelve:
saya taknak pun awak jadi macam perempuan yang ayu2 kat luar sane tu, just be your self in the way u are, but...with think of me like i do to you,,,^.^

thirteen:
bercinte ni mcam bertepuk tangan, takkan berbunyi kalau bertepuk sebelah tangan,kan? fikir kan la ye,, haha

fifteen:
mak saya dah terima awak

sixteen:
abah dah tak kesah saya keluar dengan awak

fourteen:
saje nak buat nombor ni terbalik2, sebab nak bagi awak confius..

seventeen:
saya nak jadi diri saya, boleh? tapi dengan cara saya sendiri...

eighteen,:
saya tak hensem, so harap awak terima saya seadaanya,, haha,, tau2,,

nineteen:
saya memag suka makan, so masak la sedap2 untuk saya ye,, (tak kesah pun sedap ke tak, masakkan yang dimasak dengan ikhlas, ianya akan jadi sedap)

twenty:
saya saje main game sebab nak bagi diri saya ni pandai dalam sesuatu bende,

twentyone:
kita sama2 jage hubungan ni sampai keakhir hayat eh? janji?

twentytwo:
jangan biarkan apa yang kita usahakan selama ni tersadai kat tepi jalan eh? saya, awak, usehakan same2 k,, jangan pernah sesekali seorang je berusaha, janji?

twentythree:
saya tak pernah menyesal awak saya pilih awak sebagai bakal isteri saya, sebab bagi saya, u are the most perfect girl, perfect for me, thanks alot darling, when u accept me, i never stop trying to love u,,,and, will always loving u,

24:
biarlah hubungan ni menjadikan kita bukan sahaja hanya tau, saya sayang awak, awak sayang saya, tapi, menjadi kawan rapat, menjadi penyelamat, pengambil berat, pendengar, penasihat, bersabar antara satu sama lain....

apa yang atas ni takde kene mengena dengan sesapa, kecuali awak dan saya, kodok dan si monyet!!
tangis lah, luahkan perasaan awak dekat saya, cakap awak marah saya, tapi, biarlah teguran yang kita sama2 lakukan teguran membina ye sayang..

tulisan dan nukilan b ni untuk sayang, untuk awak...
^.^...
terima kasih aisyah  sayang..muah

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...