Pages

nombor bertuah anda

Ads 468x60px

rakan-rakan terhebat

Sunday 1 April 2012

hati

hai geng, assalamualaikum,
mai sikit aku nak cakap pasal hati dengan perasaan,
aku tak pro sebenarnya, tapi setakat nak bagi idea, just thing about spontan2 ni, boleh la...

korang pernah rase macam mana bercinta bukan?
so apa yang korang rase? gembira, sedih, sakit hati, kecewa, takut, pasrah, lagi? cepat2, lagi....hahaha

based on ape yang aku rase la kan, hati dengan perasaan ni sebenarnya tak boleh dipaksa, memaksa, dan, jangan ikut perasaan, itu nama nya terpaksa.

bercinta ni lebih kurang, mcam saya sayang awak, awak sayang saya,,, ops!!!!! nope.,,, salah geng...

korang nak tau mcam mana cinta sebenar, ok, mai sini aku nak cakap, korang tau pengorbanan? haha,, takde la aku cakap korang bercinta korang kene bekorban, dak aih,,, just take care of him/her. korang boleh? ok, kalau boleh, mesti korang boleh jage hati dengan perasaan diorang bukan? haha,, so?

berbalik tentang perasaan, dalam hati kita ni ada pelbagai perasaan, betul tak? dan perasaan tu dari nafsu... betul?....klu salah korang tinggal kan komen, nanti aku betul kan,, k,,,  ok, betu tak ikut nafsu? macam marah, gembira, sedih, korang rase minda korang boleh kawal perasaan marah, benci, gembira,, boleh? tak, minda hanya akan berfungsi bila berfikir kepada sesuatu yang lain. maksud aku macam nak jaga hati orang lain, macam tu, tapi kalau ikutkan hati, takkan pernah...

(sebenar nya aku tension + stress)

semua bende aku buat nak kene pakai mental,, waaa,, sakit ooooo,, sebab mentel main dua bende, hati ngan otak,,,aku ni falsafah sendiri dah ni,, ahahha...asalkan aku happy,, korang mampu?

k la, nak tido, malas nak fikir... sakit kepale,,, daaa....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...