Pages

nombor bertuah anda

Ads 468x60px

rakan-rakan terhebat

Sunday 12 February 2012

secara spontan!!!!...bla bla bla...

hangat2 tahi ayam,
inilah aku, haha,, korang tau tak dah berapa lama aku tak update blog aku? 
3 bulan?
4 bulan?
haha,, memang hangat2 tahi lembu betul aku ni, ^.^
aku pun tak tahu lah kenapa dengan aku ni, nak kata sibuk, tak adalah sibuk sangat, tapi....

dah banyak sangat entry member2, blogger2, semua pasal cintan2, couple2, dan seangkatan dengan nya,
bukan nak kata aku tak ada cinta, tak ada awek, tak ada kekasih, ada je, 
macam last entry aku, haha,, kan aku dah tunjuk wajah awek aku, 
tapi sori la, sebab aku x tunjuk full fast,,
rahsia,, ^.^...<3

sebenarnya malas dah aku nak menaip, tapi nak dikata kan, banyak yang terbuku kat hati aku nak aku luahkan, better aku luahkan kat blog ni je kan..^.^

dulu mak aku selalu cakap, belajar dulu, blajar dulu, tapi aku ni, sibuk je fikir nak cari awek, haha,, now aku dah dapat, what to say, setiap manusia ada hati dan perasaan kan?? salah ke aku bercinta? salah? ok fine....

cinta kan anugerah, so terima jelah seadanya, 

"awak, saya nak nikahi awak!!!( salah ke ayat aku ni?)
ok salah, nak tahu sebab apa?
  1. aku masih belajar.
  2. aku baru berumur 2o tahun
  3. aku takde duit.
  4. aku tak bertanggung jawab
  5. mak ayah dia belum tentu terima aku.
  6. family aku tak kaya!!!!!
haha,, tu jela alasan sekarang yang aku boleh bagi..
mungkin ada lagi kot nanti, tapi kalau la aku tulis blog aku ni lagi,, haha,, 

seriusly, rindu giler, update blog sambil dengar lagu "cun" ni..
(takde kene mengena) haha

berbalik kepada cerita, 
sebenarnya aku teringin sangat kawin awal, bak kata orang kawin muda, 
tapi, pihak perempuan tak ready lagi, and mak ngan abah aku sendiri tak galakkan, takpe lah, tunggu jelah mase yang sesuai, ^.^

memang aku tak boleh nak kawin awal pun sebenarnye, haha, 
korang tau, bulan ni je aku nye duit mara dah abis, baru berapa hari bulan, dah korup, pergh!!! 

sebab?
aku bukan seorang yang pandai menguruskan duit,
seorang yang careless
seorang yang pramatang
seorang yang cemerkap,
seeorang yang selalu sangat ikut kemahuan tu cepat2.

boleh tak kita benci diri kita sendiri?
what? mana boleh, haha,, kita dijadi kan Allah untuk menyangi diri kita seadaanya,,
sebaik2 ciptaan adalah manusia.

kepala kita ni asyik fikir benda bukan2 je, 
kawin la, blajar la, nak tu la, nak ni la, bla bla bla...
then, satu bende pun tak jadi,, haish!!!!

aku tak tahu lah siti aisyah aku baca ke tak blag aku ni, tapi aku mengharap sangat dia baca, macam dia mengharap aku baca blog dia tanpa dia bagi tahu aku yang dia dah update blog dia,

"siti aisyah binti mohd pauzi, sayang, awak jangan ingat saya tak pernah bukak blog awak, 
bila saya on9, saya akan bukak segala benda yang berkenaan awak dalam alam siber ini, 
awak, "

haha,, dan2 pasal awek aku pulak, tengok, macam2 bercampur aduk, haha,, 
bukan tak nak cerita, aku terlalu  banyak nak luahkan, tapi, aku bukan jenis macam tu, aku nak orang duk sebelah aku, tanya aku, bukan desak aku untuk jawab, tapi bertanye secara perlahan2, 

tu lah yang awek aku buat,, cewah,, haha,,^.^..( sayang awek lebih aku ni)

family aku?
ok je, haha,, orang cakap aku jenis panas baran, tapi siapa pulak cakap, aku sendiri la cakap, aku kan orang,,
haha,, dulu aku jenis yang tarik muka kalau merajuk dengan family, tapi, now, im not, i will face what ever situation it is,, ^.^

aku out dulu k, malas nak pk and taip, sebenar banyak benda nak cerita, tapi, setakat ni ni jela, huhu

k, aku chow dulu, salam wahai penbace2 ku sekalian, teriamas sebab sudi bace, ^.^... tata

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...