Pages

nombor bertuah anda

Ads 468x60px

rakan-rakan terhebat

Thursday 11 August 2011

asalamualaikum semua,, hello my dear friend,, haha,, cewah,, dah macam apa dah kan,, hehe. dude, entry aku kali ni pasal "cerita cinta untuk kau hanyalah mainan semata-mata". haha,, (dah macam playboy pulak kan).. 
dude, korang pernah tengok cerita KASIH ALIA  tak? ha, kalau korang tengok bagus lah, kalau korang tak tengok dan tak tahu bila, 


KASIH ALIA
7.30 PM
SETIAP HARI ISNIN-KHAMIS.
DI TV3
(tengok lah ya)
hahaha

haha,, layan, walau pun aku tak tengok habis lagi, (sebab cerita ni baru je start) tapi aku tahu, this is best bro!! haha,,  tengok la ye korang2 semua, haha.( promote time) sebab cerita ni aku agak suka la. haha,,
(actually aku dah terpengaruh) haha.

dah2, aku just nak buat introduction je tu, haha, 
kita berbalik kepada tajuk dan apa yang aku nak sampaikan ok. cinta kau bagi kat aku hanya mainan semata?
geram!!!!
ayat ni lah yang selalu seorang perempuan yang kena tinggal cakap kan, seram nih!!! haha
chill babe, korang ditinggal kan sebab korang bakal dapat yang lebih baik, lelaki yang tinggal kan korang tu tahu yang di tak sempurna untuk korang, sebab tu dia tinggal korang.
so korang relax je ok?? hahaha
kalau kepada lelaki yang kena tinggal dengan perempuan korang, ni susah sikit aku nak cakap, tapi dude, korang kena terima lah, yang kita tak boleh jadi pemimpin lagi la tu,betul tak? betul la, haha. 
walaupun kita sebagai lelaki bukan pemimpin negara, tapi kita adalah pemimpin keluarga, sebab tu aku cakap mungkin korang belum sempurna untuk menjadi pemimpin. (sama je macam aku) haha. ok, cukup2, korang pernah tengok rancangan ni tak? 
awek aku kena bang kat dalam ni.
geram nih!!! haha,, tension aku, dia baru clash dengan aku, boleh pulak diorang bang bang boom dia, wow!! haha,, 
siapa lah tak tension kan kalau kena pemainkan depan kamera, aku nak cakap kat korang, awek aku, cool!! haha,, 
siapa?? jap2,,
cantik tak??
sebab tu lah aku suka cerita "KASIH ALIA",, haha,, then aku agak geram la awek aku terkena dalam rancangan bang bang boom. geram nih!!! haha,, 
   
                       

dude, sedih kot, huuuuuuu


                             

fida comel.. hehehe

tak apa lah, setakat nak menyakat dan menghiburkan hati, tapi, jangan la sesuka hati main kenakan orang, tengok lah jenis orang. rafidah awak cun!! ekekek,,

kembali kepada cerita asal, bukan cerita kasih alia atau cerita rafidah ibrahim kena bang bang boom, but tentang cinta yang dipemainkan!
stop la korang yang bermain-main dalam bercinta ni. setakat nak kena kan orang stop it ok. that is not funny ok!! tapi kalau korang nak kena balik suatu hari nanti, cuba lah, jangan salahkan orang lain dah lah, sebab tu semua kesalahan dan pembalasan kepada diri korang. dude, chill la kalau korang tak ada awek or pakwe, opsss!! sopan sikit, kekasih. hehe,, ha, its ok la dude, sebab jodoh kita dah ditentukan lah, nothing to be rush for. ok,, k la korang, aku sambung lain kali jela, aku nak kena buat benda yang paling aku benci sekarang ni, haha,, ok, lain kali berjumpa lagi ok, haha,, selamat berpuasa semua,..=P

 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...